12/07/2009

Великата шаячна правда

На 7 декември 1989 г. се роди СДС, Бог да го прости. Рано си отиде и от лоша смърт се спомина, орфическа. Всяка от сините вакханки откъсна по някоя част от тялото и я отнесе нанякъде. За Мартин остана… Няма да довърша от уважение към читателя, макар че уважението към истината ми диктува друго. „Стандарт” с основание пишат, че към днешна дата „сините са под шапката на Костов в поза "подкрепяща опозиция" на Бойко Борисов.”
„Подкрепяща опозиция” е поза, известна през Средновековието като поза „Аретино”. В някои не съвсем изтънчени среди у нас й викат „Бригадирска количка”.
Помня как Ники Младенов като говорител на СДС се кълнеше: „СДС няма да се оттече в канала!” Прозорливост, която граничи с ясновидство. Дано като военен министър да му е по-ясно…
Кой ли не се упражнява върху СДС… Михайлова (умната), Михайлова (красивата), онова майна Пешето, Спетемата… Но, с ръка на сърцето, трябва да отличим Костов. Той се отнесе със синята идея като ябанджия. И то е естествено, да не го е той създавал СДС, та да го жали. Дето вика народът, чужда жена кокали нема…
Но нека оставим, както се казва в Светата книга, мъртвите да погребат своите мъртъвци...
И при Янето мъка. Той, сиромашкият, не можа и да годиняса. И сега вие като флекс. И как не. Чака го нерадостното битие на пешеходец и в живота, и в политиката… Марио Тагарински се измъкна заднишком, „като Борис Годунов в последното действие на операта на Мусоргски”, както би казали класиците.
От РЗС допуснаха, че е отвлечен. Ако не физически, то политически. И пратиха хора да го търсят из Родината. Изобщо, както пишат колегите, „Сагата заприлича на крадене на булка”. Да, поне така е описано краденето на булка в "Хоро": "Из дворищата ставаше нещо. Влачеха жена. То не личеше дали тъкмо я влачат, или я само водят, но работата не беше чиста..."
Никак даже!
Заподозреният похитител отрича: „Аз съжалявам, че трябва да бъда намесен. Утре някой може да поиска да се разведе и да дойде да ми каже – да му върна жената”.
Да, наистина. Той така Стамболов получил писмо от съпартиец от Пловдив: “Г-н Стамболов, г-н Иванакев таковал жена ми. Моля намесете се!” Но и Стамболов не искал да се бърка, та резолирал: “Аз съм турен тука да се грижа за интересите на държавата. За оная си работа всеки се грижи сам.” Споменавам го само Бойко да знае, че има и исторически прецеденти.
В един сайт чета, че и тук не минало без пръста на Костов. Той дал акъл на Цецко да обработят Тагарински. Знае си му табиетите. Акцията била финансово обезпечена от Цветан Василев, шеф на Корпоративна банка. Което не ми се струва нелогично, като съдя по линията, която държи „Монитор”.
Обяснявал съм и друг път, че най-готиният бизнес е проституцията. Имаш стока, продаваш я и тя пак си е твоя. Но от всички видове проституция, политическата е най-доходна. Марио е старо куче на тази пиаца, абонат за НС от 94-та…
Както и да е. „Може би така и трябва. Може би именно в това е великата шаячна правда.”
Тъкмо бях позабравил как ме е подритнала съдбата, като ме е родила в Пазарджик и те пак ми напомнят. Кметът Попов рекетирал автопревозвача Батаклиев със SMS-и, в които с кодови думи си искал подкуп.
Първото съобщение гласи: „Как си, палавницата ми?" Ако не е пратено по погрешка, това съобщение издава една близост между респондентите, която обикновено се постига след успешна содомизация. Фактът, че кметът употребява женски род (палавнице), а не мъжки (палавнико) в комбинация с притежателното „ми” показва посоката на активност.
Второто съобщение наистина наподобява рекет: "До обяд утре ми изпрати 10 пури да ги почерпя!". (Една пура = 10 000 лв.)
Неуки хора. Щото не четат. Как пишеше великият комбинатор телеграмите си за рекет, а? Загадъчно! „Товарете портокалите в бурета. Братя Карамазови.” „Графинята с изменено лице тича към езерото.” Защото, както учи Остап, хората най-много се плашат от неизвестното. „Заседанието продължава. Милион целувки.”
„Ледът се пука, парада командвам аз!” И на Корейко му се смръзва таковата… Най-важното е да внесеш смут в лагера на противника, врагът да изгуби душевното си равновесие, да бъде морално разоръжен, да бъдат потиснати в него реакционните собственически инстинкти.
Тодоре, дърто магаре… Учило, недоучило, за града ни чучело…
Ало, Пз, какво прави Тони Баждаров? Още ли гони лолитките?
Мискини!
Днеска стана малко зелниците на един луд… Но как беше, не е луд, който пише зелника…

2 comments:

GEN said...

Докторе , на беше ли 1989 година?

dr.tonyfilipov@abv.bg said...

Естествено, че е 1989 г., иначе как ще честват 20 г. Поправям веднага с благодарност за бдителността.