12/20/2008

20 декември 2008 г.

Д-р Кътев вика в "Стандарт": "Ако разгледаме правилно човешката анатомия, ще стигнем до извода, че ние сме създадени да бъдем хищници. Дали някой е виждал вълк да яде лук? При хората огромна част от енергията се изразходва за мисловния процес... Голямо значение за начина на храненето имат също кръвната група и зодиите."
Лук не. Виждал съм по Нешънъл Джиографик вълк да пасе, но то е само когато му е лошичко на коремчето. Абе, колега Кътев, аз като зодия Лъв какво да ям? Всъщност не, ще питам моя приятел Лещански. Така де, вместо да ми пише "Борби, разправии и конфликти като израз на ярка активност и неовладяна вътрешна мощ, комбинирана с недоволство, ще са отличителна характеристика за Лъвовете ...", по-добре да даде едно примерно меню. (Емо, виж там вратната пържола, щото имам пресантиман, че много ще ми е подходяща.) Мисля, че и лъвовете не обичат лук.
Проблемът е, че съм малко скептичен към прогнозите на астролозите. По-лани казаха, че и кой къде ще почива, много зависело от зодията. Понеже Лъвовете сме обичали високото качество, било много подходящо за мен да отида в Лос Анджелис, Сан Франциско, Барбадос, Шанхай и още десетина места. Обаче аз стигнах само до Мичурин (днешно Царево). Което, разбира се, не значи, че Барбадос не е по-подходящ от гледна точка на зодията. Но като направих справка в Булкабанк, видях, че личното ми конто коренте рязко контрастира с изискванията на зодията ми. Което не е рядко у нас.
Но не мога да се съглася с д-р Кътев, че при хората голяма част от енергията се използва за мисловен процес. Ще дам много прост пример: защо, като се наям, ми се приспива, а не ми се примисля? И обратно, защо като съм гладен и не мога да заспя? Защо човек, като прекали с енергията, дебелее на гъз, а не на акъл? Не, това твърдение диалектически не е издържано.
А нещата в живота са диалектически обвързани. Масларова много хубаво го каза: "В социалната сфера постигането на определени резултати е основа за повече и по-добри резултати."
Въпросът е именно в резултатите. Щото Станишев рекъл на Барозу: "Политическите усилия и воля трябва честно да бъдат оценявани, защото не могат да бъдат отречени усилията на правителството през последните 6 месеца". На което Барозу рекъл: "Още не виждаме резултатите, които искаме да бъдат постигнати." Демек историята не работи с усилия, а с резултати. Ако имаше определени резултати, те щяха да станат основа за още по-добри резултати, те пък за още по-добри... А то като нема откъде да почнеш...
Абе, братя, не ви ли прави впечатление, че те са на власт от 3 г. и 6 месеца, от които вече 2 г. сме в ЕС, пък влагали усилия в последните шест месеца само? Така погледнато излиза, че нищо от това, което са изяли за 3 г., не е отишло в мисловна дейност. Или са яли не според зодията си и не според географската ширина, щото според д-р Кътев и това било важно.
Не казвам, че не мислим. Казвам, че мислим само за глупости. Пък и малко останаха хора у нас, които се занимават професионално с мислене.
Дилов пише на Слави: "Когато наречеш всички депутати лайнари, това издава не толкова лош вкус, колкото комплексарщина. По простата причина, че не всички са лайнари."
Не, не са всички! Въпросът е, че с какъвто се събереш, с такъв си се събрал. Пък и въпрос на конвенция е какво ще разбираме под лайнар.
Абе, Дилов, помниш ли как припкаше по вестниците да разнасяш статии в защита на Славчо Бинев, когато покойният Жоро Илиев отлющи на великия каратист два шамара в собственото му заведение? Щото аз помня. А как стана фронтмен на Антоан Николов? (Между другото те са една зодия!) Единството с Мозер и Праматарски? Как още в нощта на изборите се продаде на Надка Михайлова? Флирта с Бойко Борисов? ("Гергьовден" гласува за Борисов на балотажа"). Поне онзиденшния трансфер не помниш ли? Не е хубаво сега да чуруликаш. Най-добре е да спиш до обяд. Нали това беше единственият начин да не се презираш от сутринта.
И не беше ли ти, дето, като те питаха в "Труд" как се чувстваш в парламента, рече: "Понякога ме карат да се чувствам като пръднал в киното, преди да загасят лампите. Голям срам!"
Би било оправдано сега да се чувстваш като насран, но не би...
Пиша и гледам през прозореца. Повече гледам. Паднала е мъгла. И макар още да не съм закусил, или точно поради това, мисля. Мъглата е много опасна, щото видимостта е много намалена. Отпред вървят водачите. И понеже е мъгла, те виждат пропастта едва когато са на ръба. Но тия отзад не я виждат, понеже е мъгла, пък и нали са отзад и продължават да вървят. И си бутат водачите в пропастта, пък и тия след водачите, а понякога и всички падат.
Как досега не съм се сетил?! Мъглата е виновна за всичко!

Съобщение: Един страхотен коледен подарък за тъщата - втората книга на д-р Филипов. Като активен борец (женен от четвърт век за македонка) докторът знае всичко за тъщите и не го е спестил. За запитвания и записвания на Тонифона - 9395 202 или имейл dr.Filipov@express.bg . Братя, теслата е 9.50. Убийте я със смях!

No comments: