6/28/2008

28 юни 2008 г.

Пише ми г-н Владимир Влайков: "Високоуважаемий д-р Филипов! Бих искал да изразя възхитата си от Вашите злободневни есета и бих го направил още сега, ако не ме възпираше обстоятелството, че ще трябва да си служа само със суперлативи и така да ви направя мнителен. Затова, както сочи опитът на лисицата, ще направя само първата крачка: "Вие сте Велик!"
Да, верно е. Винаги ставам малко мнителен, когато ме хвалят. Все ми се струва, че нещо се премълчава, че може и повече. Макар че повече от велик, нема накъде. Нагоре само небе...
Дали не ме бъзика нещо, а? Чак па велик?!
Както и да е...
Пък гражданинът Марин Николов написал жалба до кмета на Враца, с копие до д-р Филипов.
"Уважаеми г-н инж. Младенов, предвид няколкомесечния психологически и физически тормоз от страна на Вашия личен приятел и кметски наместник за кв. "Кулата" и мой втори братовчед, изживях най-кошмарните си дни в моя живот. В момента съм със счупено ребро от Вашия служител и не мога да изпълнявам задълженията си в леглото. Моята приятелка искаше да зачене, но Вашите служители и държавни органи я лишиха от това удоволствие. В резултат тя е Бясна и иска да Ви съдя за лишаване от поколение. Ако Вие осигурите луксозна едномесечна почивка на мен и на моята S-CLASA приятелка, тя е готова да прояви снизхождение и да забрави за кошмарите и да има щастие в душата си. Моля Ви направете необходимото. На една дама не бива да й се създава главоболие, ако сме джентълмени. АЗ Ви смятам за джентълмен.
Смятам, че молбата ми ще бъде удовлетворена!!!
24.06.2008г., гр. Враца, България, Европеийски СЪЮЗ"
Абе, пич, ами ако кметът, както казваш, че е джентълмен, реши да те компенсира с бебе? Щото бюджетите са ограничени... Ако дамата верно е S-класа, не мисля, че ще му представлява усилие "да фръли хайвера" (Виж "Фразеологичен речник на Северозападна България")...
"Гр. Враца, България, Европеийски СЪЮЗ!" Евала, бе пич!
Тия от Северозападнала България са от "големата цинцифуция"... (пак там) "Враца в ЕС" е оксиморон, бе! То не че Пазарджик в ЕС не е...
Като казах Пазарджик... Днес (за вас вчера) рожден ден има видният дисководещ от Пазарджик Костадин Кобаков, депутат и шеф на БСП в града и региона. Защо виден дисководещ ли? А кой ви спираше тока от 1983 до 1992 г.? Ей, град, който не си помни историята, нема бъдеще!
ЧРД, г-н Кобаков. Не се познаваме, но съм работил във вашата система. Като не ме приеха в СУ-то след войниклъка, бях за малко монтьор. То не че беше баш работа, де. За една година завих две гайки и една развих, но я изпуснах в тръбата, през която се налива маслото в двигателя... И ме уволниха, ама аз не се сърдя.
Между другото Коцето е човек с широки интереси. Като повечето инженери. Изброих, че е член на 24 групи за приятелство - от Алжир и Виетнам до Мексико и Япония. Бас слагам, че не може по памет да ги изреди всичките. Но то не е и важно. Важното е, като трябва да се прати парламентарна делегация в Уагадуго, Буркина-Фасо, да се прати приятел на племето Бого, а не кой да е. Ама те много-много не го пращат, щото го водят от "рустикалната квота"...
Както и да е, 24 не е чак толкова много. Щото другият пазарджиклия, Сашо Паунов, е приятел на 37 страни и народи. Ама и него не го пращат много... Абе що така, всичките ни депутати ги водят от рустикалната квота?
Пък новият шеф на митниците др. Кулишев вика, че такива схеми, като "вдигнати бариери", се използвали преди 15 г., но не и сега. И според "24 часа" бил категоричен. Добре е, че е категоричен, та да му е трудно да се отметне. Щото, като изчислих, преди 15 г. се пада 1993 г. - когато той управляваше митниците (1992-1997 г.)
Лошо, Кулишев, лошо!
Ама то човек невинаги знае какво говори. Пък и откъде да знае, преди да го каже?! Чета интервю на Анелия Атанасова от НДСВ: "Големи политици на пикови позиции(!) казват, че от НДСВ има нужда... Ако говорим лично за Симеон, на него вече и партия не му трябва."
Нали и аз това казвам. Че с връщането на имотите програмата на НДСВ е изпълнена, че и преизпълнена с 4500 дка и партията може да се разпусне.
Г-жа Атанасова вика още: "Един цар е нужен, особено на страна като нашата, за да битува един умерен патриархат." И тук, осъзнавайки политологичната си несъстоятелност, млъквам. Макар че още на пиковите позиции трябваше да млъкна...
Ей, колега Минчев, на нищо не ни научиха в тоя университет! Некои политолози самодейци са с далеч по-голямо въображение...

1 comment:

Anonymous said...

Да бе, нямало дума за повече от "велик"?! Къ щяло, има си я думата - трябва само да се знае...

- Велик не, нещо повече: -Полувелик!

Айс