6/10/2008

10 юни 2008 г.

Премиерът посетил земеделския институт в Генерал Тошево и там му подарили агне от специална селекция, кръстоска на севернобългарска тънкорунна с френската порода Ил дьо Франс.
Прецакали са го. Аз ако бях, щях да искам агне от шаролска овца. Пак е френска порода, но с много по-висок клиничен рандеман. Щото не вярвам Станишев да добива вълна, та да го интересува дали е тънкорунна. Помня, че през 1986 година НИГО-Стара Загора внесе едно стадо от шаролската и се оказа, че много добре се климатизира. И освен това тя е с възпроизводимост 250 агнета от 100 майки. За нула време премиерът може да се сдобие със стадо. Щото, дето се вика, властта е до време, а европейските субсидии за животновъдството тепърва ще тръгват...
Пък един от присъствалите ми каза, че като го прегърнал Станишко, агънцето изблеяло: "Бе-е-е-е-е" И след малко добавило: "..с-е-е п-е-е-е..." И всички си отдъхнали... Мерджанов ми го разправя, та може и да се хвали. Той ми казва това-онова... На 10.XI.1989 г. още на обяд ми каза, че до вечерта ще свалят Бащицата...
Ей, червените, некой да му каже на премиера да махне тая мартеница от ръката си, щото сме средата на юни и става смешен. Ако досега не е видял щъркел, нема и да види...
И Бойко още не е свалил мартеницата. Сещам се, че на една пенсия при ритуалното окъпване опечалените му намерили потника, дето му изчезнал 67-а година. Но случаят тук не е такъв, разбира се...
А може би те знаят, че щъркелите са дошли, но...
Щъркелите пак дойдоха,
но не носят бебе.
Тая работа, пройдохо,
пак опря до тебе!

(Витя Самуилов)
Като споменахме Бойко, поне да не е напразно. По повод обвинението му, че управляващите са заделили милиони за изборите, депутатът от БСП Кирил Добрев вика: "Много съм малък да взимам отношение по казаното от Всевишния."
Бъркаш, младеж! Бойко не може да е Всевишният. Бог е "троица", като коалицията. Явява ни се в три ипостаси: Отца и Сина, и Светия дух. И понеже тези роли вече са заети, Бойко може да е четвъртата ипостаса: "Отца и Сина, и Батко, и Светия дух". Макар че аз четвъртата за друг човек я бях нарекъл...
Много ги дразни червените, че Бойко разбира от всичко. Ми човекът е доктор (малък) на науките... И друго, че умее да говори просто на хората. Отвътре му идва. Защото притежава простотата на понятие, както би казал Камю. Пък и аз съм го казвал. А народът това търси.
Сега се сещам. Бойко подари на цела България кучета от неговия домазлък, само на Станишев не даде. А с едно агне и едно куче, пък ако е добър Господ и не спрат субсидиите, Първанов дотогава ще е изтрепал вълците...
Ало, пенсиите, носете си поне по 10 лв. неприкосновени във вътрешния джоб... Щото бандитите почнали да бият, като рекат да ви обират и не намерят поне толкова. В София потрошили 74-годишен дядко, щото имал само 5 лв. Лежи в "Пирогов" със строшено чейне. И в Шумен една пенсия е хоспитализирана, след като щателният обиск показал, че носи само 50 ст.
Та само казвам, че една репаратура на кастанети ще ви излезе много по-скъпо...
И, братя, повечко алкохол, за да не страдате от артрит. Шведски учени установили, че тези, които употребяват алкохол 5 и повече пъти в седмицата, страдат 1.5 пъти по-малко, отколкото въздържателите. Дето е рекъл Чърчил, "Никога не забравяйте, че аз съм взел от алкохола повече, отколкото той от мен." Какво може да ви вземе алкохолът? Най-много оковите, както казва Маркс. Не слушайте докторите. За докторите всеки, който пие повече от тях, е алкохолик.
А това, дето изкарват само виното полезно, е пиар на винопроизводителите. Пие се всичко, т. е. каквото има. Както казал шопът, само нафта не пием, оти не моем й налучка мезето, и вода от пералната, оти горчи. Но нафтата така или инак отпада поради непосилните цени...
Пък за времето какво да ви кажа... Просто да се гръмнеш. Небето се заклопило, отникъде лъч. Облаците се блъскат във Витоша и падат уморено в двора на Костов. Мрачно и потискащо.
Но нека не правим политика и от времето...
- Какво хубаво лято, а - подхвана Бретшнайдер...
- Да му пикая на лятото - отговори Паливец...
Да, именно!

No comments: