3/31/2010

Хороскоп на премиера за днес. В. "Стандарт"

БЛИЗНАЦИ
21.05 - 20.06


Сполучлив ход

Близнаците са организирани и видимо напредват в осъществяването на целите си. Силната ви позиция днес е, че разполагате със значителен шанс за стабилни постижения в професионалния сектор и финансовата сфера. Напоследък събитията около вас са силно раздвижени, а това неминуемо подсказва за предстоящи позитивни промени. Те ще бъдат доста изразителни в делови план и относно осъществяване на социалните ви цели. Някои от зодията са склонни към отпускане поради колебания. Това е голяма грешка. Не се поддавайте!

Подозирам, че по заповед на щуката Лещански е почнал да подправя хороскопа на близнаците. От личното признание на премиера се знае, че той само на него вярва и само неговия хороскоп чете. А от признанието на д-р Филипов можете да научите, че Лещански ги прави тия шашми. Навремето, като работеше при нас в "Новинар", редовно подправяше хороскопа на лъва. И ние доде се усетим маса глупости натворихме под звездното ръководство. А по Виденово го бях накарал да пише само мрачни работи за премиера. Собствениците на вестника тогава, съученици на Виденов, ни изловиха и искаха да ми режат главата, ама се размина. Освен това моят приятел Лещански има навика да гледа звездите подпийнал, а както знаете, алкохолът има качеството да удвоява обектите...
Съобщавам ги тия работи, та родените в зодия "Близнаци" да не се подвеждат и да вършат необмислени постъпки, уж, че звездите го искат... Звездите може и наистина вярно да предсказват, но дали звездобройците правилно разчитат знаците им? И дали ни казват истината за тези знаци?

4 comments:

DENI said...

Лещански дали е виждал някога звезда:) Дано вижда поне петолъчката като ореол над главата на бащицата ни:)

Мери said...

Много си смешен, Д-р, да знаеш, рано-рано ме развесели! Блазя на жена ти, че най-важното нещо в брака е чувството за хумор според мен. И хубаво, че почна сутрин да ни пишеш, за да ни ободряваш, пък и сутрин мислите са ясни. Сега за астрологията - неподготвените й се подиграват, но тя си е точна наука като математиката, няма мърдане - много се смята. Не вярвам Лещански да го е правил, то няма и как за цели групи хора. Едно обаче се знае за "Близнаците" - сменят мнението си с посоката на вятъра, затова и не са в състояние да раководят сериозни проекти. Да не навлизаме в подробности, но все пак по-добре е "Кози рог". Поздрави!

LLG said...

"Докторе", не пишеш лошо, дори и без да послъгваш. Правиш го по-добре, отколкото редактирането (пък било то и на Лещански). А главата ти биде спасявана неколкократно лично от съучениците на Виденов заради несправяне с финансовите показатели на Новинар, който бе дотиран до края на кризата. На онази криза... От онези собственици... Не от всички... Така че - дръж си Бойко и клавиатурата! Там ти е силата!

dr.tonyfilipov@abv.bg said...

Гиби, ти ли си, бе? Радвам се, че си сред читателите ми.
Прав си за финансовите показатели на "Новинар", така и не излезе на печалба. За малко да стане в края на 1996 г., но, както помниш, тогава Блъсков почна дивашки дъмпинг, за да принуди Тошо да се продаде на ВАЦ... Пък и много добре знаеш, че "Новинар" никога не се е занимавал с любимото упражнение на сегашната преса - бой докато се сети да даде реклама...
И за друго си прав и аз никога не съм го отричал - че тогавашните собственици на "Новинар" бяха единствените, които ме изтърпяха през цялото време. Не, че съм лош човек, но съм от Пазарджик. Което си е така, така си е.
Колкото до Лещански... И ти си специалист по масалите и много добре знаеш, че една история трябва малко да се поукраси, за да стане интересна за разказване, не ли? Нали помниш хаджи Смион, човек, който "не обичаше да лъже". И затова и "лъжата му беше чистосърдечна и като честен човек, той пръв си повярваше.” Но си тури ръката на сърцето и признай, че разговор за редактиране на хороскопите на Лещански във вреда на Виденов сме имали!
И не ми туряй титлата в кави! Щото съм си доктор наистина. Малък доктор. Ако не беше "Новинар", до сега да съм вече и голям. Един голям и много гладен доктор, на 35 квадрата в "Дружба" на свободен наем... И това помня - цървулите още седят в долапа...
Жив и здрав. И недей чак толкова да следиш моабета, дет се вика!