12/29/2008

29 декември 2008 г.

Здравейте, братя. Как сте?
Ей, един пич вика, че човек, който те нарича "братко", обикновено иска нещо, което не е негово. Ама аз нищо няма да ви искам, не бойте се. Пък и да ви кажа честно, дреме ми как сте. Те мен, като ме питат как съм, викам: "Не ме интересува". Аман от навлеци! На кого му влиза в работата как съм!
И как да съм?! Коледа (първи ден), Коледа (втори ден), Коледа (трети ден), Стефановден (два дни, щото съм именяк), коледен купон на вестника... И да знаех как съм, щях да забравя... Ако некой много настоява да знае как съм, след Банго Васил ще имам известна яснота. И знаете ли какво е най-интересното? Ни веднъж не изпитах махмурлук. Само леко нарушение на сърдечния ритъм, известно като "коледен сърдечен синдром". В нашите среди, демек докторските, се знае, че най-лошите симптоми на махмурлука се появяват, когато съдържанието на алкохол в кръвта достигне нулата. Е, не му позволих да стигне дотам нито веднъж. Държах го много надалече...
Между другото медицинското название на туй болезнено състояние е veisalgia. Но медицината само дотук е стигнала, до названието. Иначе е безсилна в лечението. Щото нали, човек като реши да си отвинти главата... И народната медицина не е стигнала по-далече. Колегата вика, че който измисли лекарство за veisalgia, ще вземе "Нобел"... Чукнете две яйца, ама в буквалния смисъл. Помага до известна степен...
Истината знаете ли в какво е? Да се отдавате на всичките си пороци едновременно, за да не ставате жертва само на един от тях. Имах едни познати. Те си бяха разделили нещата така: тя яде, той пие. В резултата и двамата се търкаляха. Та затова препоръчвам: хапване, пийване, на всичкото отгоре, ако има и нещо отдолу, пък като нема, нема...
Казвал ли съм ви какво правела Маргарет Тачър? И тя поркала яко. По цела нощ си буфкала виски. Обаче на сутринта си боцкала по една инжекция витамин В12 в задника. И изтрезнявала. Може и една система с глюкоза, стига да има кой да ти я сложи. И сър Чърчил, това е банално известно, яко е буфкал. Да, ама като теглил чертата към края на живота си, казал: "Никога не забравяйте, че аз съм взел от алкохола повече, отколкото той от мен."
Това Чърчил! А си представете какво може да вземе алкохолът от нас! Нищо! Не ли?
Боже, какъв страхотен разсол съм направил тая година. Слагайте повече хрян.
Лази-влази, дий, лази-влази, дий.
Црън пръч црън трън гризеше.

Да ме прощава капитан Михалис с неговите 8 дена... Между другото имахме дома диалог, подобен на измислените от Казандзакис, само че истински. Булката вика: "Не ти ли омръзна само да пиеш, пиеш, пиеш...." Пък аз й викам с думите на един Манолис: "А на теб не ти ли омръзна все да не пиеш, да не пиеш, да не пиеш..." Абе друго си е, когато си литературно подготвен...
Тъй, докато си пия, почнах да пиша анкетата за кандидат-членовете на ППЧКМ (Политическа партия "Четвръти километър"). Как мислите, мога ли директно да питам бъдещите членове колко мислят да откраднат, като додем на власт? Щото така ще можем да сметнем и като го съизмерим с излишъците и европейските фондове, ще се изясни дали ще има за всички. Така де, не е ли така?!
Викам да приемаме и цигани. Европа много държи. За педерастите не съм единодушен. Не за друго, ами папата оня ден зае много рязка позиция. Били по-опасни от глобалното затопляне. Ама и папата се върти като фурнаджийска лопата. Помня, че преди време обясни, че ако веднъж, по невнимание и после не повториш три години, не ти се брои за грях... Обаче сега казал: "Спасяването на човечеството от хомосексуалното или транссексуално поведение е толкова важно, колкото спасяването на тропическата гора от унищожение..." И рязко отрекъл "джендър" теориите, които най-общо твърдят, че полът е социално обусловен. Което не знам дали трябва да се отрича, щото аз мисля, че е и материално, и финансово обусловен. Може ли да си мъж без пари?! Глупости на търкалета! Селин вика, че "златната мина на бедния е в задника му"... Изобщо тя е дълга и широка... Да не кажа дебела, щото в контекста...
Между другото, в Библията... Човек, като нема работа, може и набожен да стане, да знаете! Матея (19:12). Спасителя казва ласкави думи за скопците, "които сами са се скопили заради царството небесно". Даже съм чел, че един от първите велики богослови, Ориген, точно така направил, приел го буквално и си го дялнал...
Но това са крайности. Лично аз не ги препоръчвам...

1 comment:

LOTOS said...

Прав сте докторе-не искам да ми помагат ,много скъпо ми илиза!