6/14/2008

14 юни 2008 г.

Плугчиева дава на чиновници, които боравят с европари, до 7000 лв. премии, за да се ограничала корупцията.
Дано... Но според мен и на децата е ясно, че няма да стане. То така едно детенце писало на Господ: "Боже, моля те, изпрати ми 100 лв., че няма какво да ям." И написало на плика: "За Господ". Обаче пощаджията си рекъл: "Нямам път сега към Господ, я да го оставя в правителството." Видял писмото Станишев и рекъл: "Пратете на туй детенце 10 лв." (Той по принцип дава по 10.35% максимум.) Обаче след седмица се получава ново писмо: "Господи, благодаря ти. Но много те моля, друг път не пращай парите през тия крадци в София, щото са ми взели 90 лева..."
Никой не може да плати на българина толкова, колкото той може да открадне. Не че той краде много, просто цените скочиха... "Стандарт" пише: "Българинът минава на салата без ракия." Което разбира се, е едно доста пресилено твърдение. Ракия без салата по-може, но салата без ракия - никога! Да напомням ли какво викал банскалията: "Нема пари за ракия, она леб ке ми купува!" И бой...
Разбира се, че поскъпването на алкохола с 2.5% създава известни проблеми, но на фона на поскъпването на храните с 25.3% те не са нерешими. Нема да намалят българите пиенето, по-скоро децата им ще намалят яденето...
Пишем онзи ден: "Почва операция "Чисти ръце" във футбола." И пак ще кажа: А дано, ама надали... (Айше, а дано си девствена...)
"Хей ръчички, хей ги три...", "едната мие другата...", а през това време третата бърника под масата... Как мислите, случайно ли една от най-почитаните икони на Богородица у нас е "Троеручица"? Не е случайно... Когато Йоан Дамаскин за пръв път турил третата ръка (сребърна) на Божата майка, той едва ли е подозирал, че 15 века по-късно това ще се превърне в метафора на битието на някои източноправославни - като русите, гърците и най-вече българите...
"Труд": "НДСВ сравни закона на Тачева с недопечено агне".
Ей, на тия само печени агнета са им в акъла. Те така на печено агне решиха, че царят може да стане президент на ЕС. Ма това, дето може на печено агне, на трезво не може...
Пак от този вестник се научавам: "Връчват отново Димитровски награди." Не съм учуден. Откакто Лудото Яне съобщи, че кметът на асеновградското село Червен Никола Точев още държал на вратата си надпис "член на ЦК на БКП", украсен с герба на НРБ, никоя червена ретроспекция не ме учудва. Никито тогава каза: "За съжаление има такива случаи, но те са изолирани явления." Да бе, изолирани са друг път. По-скоро са на всеки километър...
Сега се сещам: Данаилов, помагай! Дойде моментът. "Спасявай им отношенията!" Щото отношенията между червените бонзи достигнаха криогенни нива. Президентът с любезното съдействие на в. "Труд" нервно нахока Станишко: "Лошо е, когато се разчита на група хора, чиято единствена цел е да докажат, че си много велик и че има много врагове около теб, които едва ли не те заплашват с политическо убийство. Целта е да се капсулира съответният лидер. Така той е по-лесно манипулируем."
Нали помните? По време на визитата на Путин, в пиано бара Данаилов отишъл при Станишев и му рекъл заговорнически:
"Как сте с президента, да помагам?... Обаждат ми се хора, викат - спасявай им отношенията..."
Станишев се възмути тогава: "Какви са тези глупости?... Има куп причини, да не се случи това, което стана между Костов и Стоянов. Не само това, че Първанов ме предложи навремето за лидер на БСП..."
Е, нищо, той сега се хапе по гъза... Пак не съм изненадан. Още когато Станишко режеше главата на Петков с тъпото на ножа, докторът писа: "Подцениха го, мислеха си тоя пухльо ще си го въртят на малкия пръст. И сега са измамените камилчета..."
Но въпросът е в друго. Че на Станишев ще му трябва още един мандат. Щото първият отиде да се бори с "ancien régime" (демек аристократите) в собствената си партия... През втория вече ще може да погледне и къде държавата...
Петък, 13-и... Аз лично не съм фаталист. Например никога не съм се смущавал от 13-а заплата. Когато ми я дадат, де. Като не дадат, се смущавам... За Бойко не знам. Той навършва днес 49. Чак не ми се вярва, че и той има рожден ден. Не мога да си представя как са живели българите, преди той да се роди. И кой ли им е казвал какво е правилно и какво не...

No comments: