6/24/2010


Сн. в. "Труд"

11 comments:

Anonymous said...

Докторе, предупреждавай де.
Сега тъкмо жената слага да вечерям, ама след тази снимка ... ми се сгади, едно такова.

Anonymous said...

Много се мразели, бе! Опозиция и управляващи. А дали ще я опъне!? По-скоро тя него. Между другото Цеца Мъжката открито се гордее с продължителното си членство в БКП. Да благодарим на тия простаци, дето ни набутаха в това положение, като гласуваха за тая измет!

GadMrusna said...

Да благодарим!

Ние им благодарим те ни ... таковат! Както казваше един познат "Ние ги псуваме, те ни е...ът!" Искам да кажа простаците дето гласуваха за пожарната команда!

А, че политиците ни таковат, там е ясно - няма отръване. Казват по цял свят е така, начи така трябва.

"Проект Св. Наум-ГПСМП" said...

Ние ги хващаме, те "си" пускат...

Anonymous said...

Бе може да е нещо по земляшки. Зер и двамата са от Плевен. Знам ли. Ма фотографът е имал звезден миг.

Anonymous said...

абе аз убаво мислех да гласувам за Станишев, немаше и да ме псуват сега, ама на.

ивайло кръстев said...

Като си е затворила очите...дали си е отворила краката...

GadMrusna said...

Еме не! В коя друга държава някой ще гласува за малоумен испански сребролюбец-комунист и после за пожарникар!? А къде другаде самунистите все още са си гот и сегиз тогиз се упражняват в ръководене на държавата. И да има някъде из Европа нещо подобно мен не ме интересува. Искам тука да не е така. Искам майка ми и баща ми да спрът да гласуват за самунистите. Искам неграмотните и невежите дето гласуваха за царя и ББ да заминат за Испания и Гърция. Искам доктора най-накрая да ни поведе към власта (останалите луди ненапуснали все още тоя кочина) и да я узурпира еднолично вовеки.

Anonymous said...

Еми, след като най-големия дисидент в момента е ченгето фалшИво Инджев, какво искате?
Ако беше некъде директор щеше да лапа кашата и да трае, ама сега е отворил една голема уста в червеното гняздо. Иска да му я запушат и понеже си е техен - с некой по-голем комат. Ше каже "Е, аз бех дисидент дотука!", нали Цецке?

Anonymous said...

Ама тоя Иво Инджев е голям цензор!Не допуска различно от неговото мнение,а само хвалебствия.Що ли доктора го чете!А пък той доктора - не!

Anonymous said...

Чете го ама скришом за да не му падне авторитета .По писането му се усеща.Неусетно без да се осъзнае прихваща нещо от доктора.Е за куража му не говоря.Там не може да се мери с него.Иво знае само на умряло куче нож да вади.