9/23/2008

23 септември 2008 г.

Пише в блога ми читател: "Онзи ден в Джебел, като питах за книгата на д-р Филипов, ми казаха, че медицинска литература най-близко в Кърджали мога да намеря!"
Да, често ни бъркат с лекар. Особено пък с д-р Тони Филипов, хирург в "Пирогов". Майка ми много искаше да стана хирург, но аз отказах, щото дори и муха не мога да убия. И избрах хуманитарните науки, където съм далеч по-безопасен за хората.
Но продължават да ми се обаждат граждани и да ме питат по медицинската част. Пише ми един господин например: "Докторе, времето захладня и хемороидите ми се успокоиха. Нармално ли е?" И аз, какво да правя, отговарям: "Нормално е, г-не. При студеното се свиват, при топло се разширяват - физика. Но не бива да разчитате само на времето. Нужни са профилактични мерки. Не се заседявайте в тоалетната. Ходете само когато получите контракции. И заменете седалката с клекало. Медицински е доказано, че нациите, които го правят клекнали, не страдат от тая болест. (Виж. Bowles, Wallace, The Importance of Squatting for Defecation, 1992 - "Колко е важно да бъдеш клекнал" - ако ми позволите такъв по-свободен превод). Затова например в Сирищник нямало нито един регистриран хемороид... Препоръчвам също пълен отказ от мачкания вестник и подмиване със студена вода. Това общо взето съвпада и с някои нови тенденции в политиката на "Топлофикация"...
Пък една госпожа ме пита: "Синът ми припада при вида на кръв. Какво да правим." Ами на първо време престанете да се биете с благоверния до кръв. Изхвърлете точилки, ръжени, чугунени тигани, тежките вази и т.н. Ако не можете да се обичате без бой, опитайте само с шамари...
Както виждате, не е като да не съм в състояние да съм ви от полза, но все пак предпочитам да се обръщате към д-р Филипов само с въпроси, касаещи общественото здраве.
От денталния факултет в София установили, че българите имат средно по 25 зъба. Което, доколкото познавам законите на статистиката, означава, че някои имат по 50, а други нямат хич. Не е възможно някой да има 50 зъба ли? Възможно е. Например българите кътат към $1 млрд. в чужди банки. Което статистически погледнато значи, че всеки българин има по $133. Но на практика някои мишоци имат по 13 млн., други по 133. Което също изглежда невъзможно, но е така.
Между другото четох, че мишоците трябва непрекъснато нещо да гризкат. Иначе кътниците им пораствали като слонски бивни и те умирали от глад. Та те гризкали, дори и когато не са гладни.
Като стана дума за гризкане. Днес "Прозрачност без граници" ще съобщи индекса за корупция и ще стане ясно, че в момента у нас се гризка повече, дори от времето на Вуйчо Ваньо...
"Стандарт", които оня ден навършиха 16 г., питат младежи как е да си на 16. И Митко от София вика: "На 16 успях да изкарам първите си пари. Вече съм имал и приятелка, но с жените е малко странно. От тях почти никога не можеш да вземеш думата!"
Толкова млад, а е разбрал, че бракът е обет за мълчание. Дето викал оня, до 15-ата година на брака мислех, че се казвам Млъкни. Ректорът на МА проф. Овчаров твърди, че жената изговаря средно по 20 000 думи на ден, докато мъжът само 7000. Изобщо жените са хора, които винаги имат чувството, че не говорят достатъчно...
Помня, че през 2003 г. американците измислиха роботка. Чисти, готви, мие, глади... Па като свърши къщната работа си ляга и сама си сваля гащите. И всичко си имала. Знаела и мисионерската, и задната прашка... Само свирки не можела да прави. Щото създателите се притеснявали, че ако й сложат уста, тя много скоро ще се научи да говори, което ще обезсмисли всичките й други достойнства...
После некои се чудят, що мъжете обичат оралната любов... Тишината обичат...
На вниманието на Сънчо Стойчев: "Три години след ареста на братята Маргини през 2005 г., който навремето беше нужният за България PR за очакваното й членство в ЕС, те вече не са зад решетките", писа "Гардиън". А Сънчо навремето сподели: "Румен Петков е първият шеф на МВР, който сложи коня пред каруцата. И каруцата започна да превозва клиентите до затвора, а не на почивка в чужбина."
Кънчо, де е каруцата, бе? Па и каруцарят...
Между другото, откакто са ги помъкнали по съдилища, братята Маргини не били в състояние да си внасят за пенсионно осигуряване, щото си загубили работата. Но по-добре. За някои рискови професии вноските за пенсия са пари на вятъра. Все едно Карамански да се беше осигурявал. Или Жоро Илиев, Косьо Самоковеца, Клюна...

No comments: